معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/11/11 بخش تبلیغات

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

خرید اپل واچ برای افرادی که به‌دنبال یک محصول منحصربه‌فرد هستند، توصیه می‌شود. این ساعت هوشمند یکی از خلاقانه‌ترین ایده‌ها و محصولات تولید شده توسط کمپانی اپل است. با اپل واچ دیگر نیازی به چک کردن مرتب گوشی نخواهید داشت؛ و با این ویژگی علاوه‌بر راحتی زیاد، احتمال سرقت موبایل شما نیز به‌شدت کاهش می‌یابد.
این محصول در سری‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه شد؛ که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. برای آگاهی از ویژگی‌های اپل واچ تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


مدل‌های مختلف اپل واچ

اپل واچ در 5 سری به بازار عرضه شد؛ که هر مدل با تغییرات جزئی در سخت‌افزار همراه بود. به‌عنوان مثال در سری اول حافظه داخلی 8 گیگابایت بود که این میزان در سری 5 به 32 گیگ افزایش یافت. برای خرید اپل واچ حتما ویژگی‌های سخت‌افزاری آن را چک کرده و از میزان رم، حافظه داخلی، سایز صفحه نمایش و ... آن اطلاعات کاملی به‌دست آورید.


شارژ کردن اپل واچ

یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد میزان شارژدهی اپل واچ بوده که در مدل‌های مختلف این میزان به بالای 18 ساعت می‌رسد. شارژری که برای این ساعت هوشمند تولید شده مغناطیسی است؛ و با نزدیک شدن به اپل واچ به آن می‌چسبد.
برای اینکه شارژ کامل صورت بگیرد 90 دقیقه زمان لازم است؛ و پس از آن تا 18 ساعت می‌توانید با خیالی راحت از ساعت هوشمند خود استفاده کنید.


اپل واچ چه قابلیت‌هایی دارد؟

قبل از خرید اپل واچ بهتر است با ویژگی‌های آن کاملا آشنا شوید. مطمئنا با اطلاع از خصوصیات کامل این ساعت در اولین فرصت از طریق این لینک برای خرید آن اقدام می‌کنید.


برقراری تماس و ارسال پیام

با این قابلیت مهم‌ترین ویژگی گوشی موبایل را درون یک ساعت هوشمند مشاهده می‌کنید. با وجود اسپیکر و میکروفونی که در اپل واچ نصب شده است، امکان تماس و ارسال پیام برای شما فراهم می‌شود.
پس از اتصال گوشی و ساعت علاوه‌بر پاسخ تماس، امکان مشاهده مخاطبین و برقراری تماس نیز وجود دارد. برای ارسال پیامک نیز کافی‌است از قابلیت تبدل ویس به متن استفاده کنید؛ زیرا این ساعت فاقد کیبورد است.


امکان استفاده از سیری

سیری از اپل واچ مدل 3 به بعد سخن‌گو شد و قبل از آن پاسخ شما را به‌صورت تکست می‌داد. البته این ویژگی در سری 5 کاملا پیشرفته شده و کافی‌است تنظیمات آن را در گوشی آیفون خود فعال کنید.


سلامتی و فیتنس

سنسورهایی که در انواع ساعت‌های هوشمند از جمله اپل واچ تعبیه شده برای بررسی کامل شرایط جسمی شما مناسب است. این ساعت با چک کردن ضربان قلب، میزان کالری سوزانده‌شده، قابلیت قدم‌شماری و ... می‌تواند سلامت شما را چک کند.


ثبت یادداشت از طریق ضبط صدا

نوت‌برداری راحت از طریق تبدیل ویس به متن، از دیگر قابلیت‌های اپل واچ است.

ماشین حساب

اگر قبل از هر کاری عادت به حساب‌وکتاب دارید، خرید اپل واچ برای شما گزینه مناسبی است. زیرا به‌راحتی و بدون نیاز به گوشی یا ماشین حساب اقدام به انجام محاسبات لازم می‌کنید. برای خرید اپل واچ می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.


اعمال تغییرات لازم با برنامه‌های خاص

برای انجام تغییرات و افزایش کارایی اپل واچ، کمپانی اپل از برنامه‌ای به‌نام Watch رونمایی کرد که با دانلود و نصب آن می‌توانید ساعت خود را بهتر مدیریت کنید.


اپ استور؛ نصب برنامه‌ها

با وجود این فروشگاه منحصربه‌فرد امکان دانلود و استفاده مستقیم از برنامه‌های دلخواه بر روی اپل واچ به‌وجود آمده است.


امکان خرید از طریق اپل واچ

خرید اپل واچ می‌تواند به شما در خریدهای دیگر نیز کمک کند. این ویژگی در گزینه اپل ‌پی موجود است و باید مشخصات کارت بانکی و حساب خود را در آن وارد کرده و برای تسویه، ساعت را به دستگاه پوز نزدیک کنید.
البته لازم به ذکر است این ویژگی در همه‌ی کشورها فعال نشده و چند سالی برای فراگیری در جهان، زمان لازم دارد.


اپل واچ 

 

خرید اپل واچ

اگر قصد تهیه اپل واچ را دارید اما توانایی پرداخت هزینه آن به‌صورت یک‌جا را ندارید، جای نگرانی نیست. زیرا امکان خرید قسطی اپل واچ  https://www.buyghest.com/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%88-%D9%85%DA%86-%D8%A8%D9%86%D8%AF%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF برای علاقه‌مندان به این برند از ساعت هوشمند فراهم شده است.

جمع‌بندی

خرید اپل واچ به‌دلیل ویژگی‌های زیادی که دارد، برای صاحبان گوشی آیفون می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. از امکانات این ساعت می‌توان به امکان برقراری تماس و ارسال پیام، یادداشت برداری، استفاده از ماشین حساب، سیری، و ... اشاره کرد.
https://www.buyghest.com/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-7-%D9%85%D8%AF%D9%84-41mm-aluminum
اگر نگران قیمت بالای اپل واچ هستید با مراجعه به وب‌سایت بای قسط به‌راحتی می‌توانید این محصول کاربردی را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.
https://www.buyghest.com/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D9%88%D8%A7%DA%86-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-se-2021-%D9%85%D8%AF%D9%84-40mm-aluminum-case
 

 

 

 
 

 

 


1909
https://Gelxy.com/u/98
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

ضدآفتاب جذب سریع
ضدآفتاب جذب سریع

ضدآفتاب جذب سریع

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

خرید و فروش گاو صندوق
خرید و فروش گاو صندوق

خرید و فروش گاو صندوق

تگ ها

لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان