همه چیز درباره کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/05/22 بخش تبلیغات

همه چیز درباره کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

همه چیز درباره کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

در گذشته بیشتر خانم ها دوست داشتند ابروهای بلند و نازکی داشته باشند. ما در مورد سال هایی صحبت می کنیم که تاتو ابرو به اوج خود رسید. اما در سال های اخیر این موضوع تغییر کرده و اکنون داشتن ابروهای پر و پرپشت با استفاده از کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز بسیار محبوب شده است. برای داشتن ابروهای پرپشت می توانید تاتو را انتخاب کنید، اما بدانید که این بار راه حل بهتری به نام کاشت ابرو وجود دارد که می تواند ابروهایی پرپشت، پرپشت و بالاتر از همه طبیعی به شما بدهد.

 

کاشت ابرو چیست؟

به طور کلی وقتی در مورد کاشت مو (مو، ابرو یا ریش) صحبت می کنیم، منظور انتقال فولیکول ها از یک قسمت پوست به قسمت دیگر است. فولیکول ها اندام های کوچکی در داخل پوست ما هستند که در تمام بدن (به جز کف دست و پا) وجود دارند و موهای ما را تشکیل می دهند. بنابراین ما از اندام های سازنده مو استفاده می کنیم نه تارهای مو.

کاشت ابرو

کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت مو و ابرو  راه برای داشتن ابروهای پر و پرپشت است. علاوه بر این می توانیم شکل و شمایل ابروها را به زیباترین شکل طراحی کنیم. به طوری که دیگر نیازی به برداشتن ابرو ندارید.

 

مزایای کاشت ابرو

⦁    افزایش تراکم موهای ابرو
⦁    شکل و تصویر ایده آل ابرو را با توجه به هندسه و سلیقه صورت خود طراحی کنید
⦁    نتایج طبیعی تر از خالکوبی، میکروبلیدینگ و سایه ابرو
⦁    زخم ها و سایر مشکلات صورت در ناحیه ابرو را بپوشانید
⦁    نتایج دائمی با موهای طبیعی

 

افراد مناسب کاشت ابرو

کاشت ابرو هم برای آقایان و هم برای خانم ها امکان پذیر است و محدودیت جنسیتی نداریم. به طور کلی، اگر پوست اطراف ابروهای شما سالم است، می توانید ترمیم ابرو را انجام دهید. به طور دقیق تر، اگر یک یا چند مورد از شرایط زیر برای شما صدق می کند، کاندیدای خوبی برای ترمیم ابرو هستید:
⦁    تراکم کم یا عدم وجود مادرزادی ابرو،
⦁    فرم و  شکل اشتباه ابروها،
⦁    از دست دادن تمام یا بخشی از ابروها به دنبال صدمات مختلف مانند سوختگی، زخم، شکستگی و جراحی،
⦁    نازک شدن و نازک شدن ابروها به دلیل برداشتن بیش از حد موهای زائد ابرو،
⦁    نیاز به طبیعی کردن و بهبود ظاهر ابروهای تاتو شده یا هچ شده.

افراد مبتلا به آلوپسی آره آتا، اختلال وسواس فکری-اجباری و اختلالات لخته شدن خون کاندیدای مناسبی برای کاشت مو و صورت نیستند. . اگر یک بیماری زمینه ای باعث ریزش موهای ابروی شما شده است، می توانید پس از درمان یا معاینه، کاشت ابرو انجام دهید.
سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدید ترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی ، سلامتی و زیبایی است ، تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند . بنابراین تبلیغات در سایت پزشک برای پزشکان ، کلینیک های زیبایی و شرکت های فعال در حوزه های پزشکی و زیبایی می تواند کاملا هدفمند باشد .

مراحل کاشت ابرو

مراحل و روش‌های کاشت ابرو

روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد، اما همه این روش ها شامل پنج مرحله اصلی است. ضمن توضیح مراحل کاشت ابرو، تفاوت های روش های مختلف کاشت ابرو را نیز برجسته می کنیم. کل فرآیند کاشت ابرو بین 2 تا 4 ساعت طول می کشد.
⦁    برای کاشت ابرو معمولا از موهای پشت سر یا پشت گوش به عنوان بانک مو استفاده می کنیم.
⦁    اگر فقط در یک ابرو کمی کچلی وجود داشت، می‌توانیم پیوندها را از ابروی دیگر برداریم.
⦁    از موهای بدن (مثلاً موهای بالای ران در زنان) نیز می توان استفاده کرد، اما میزان کاشت موفقیت آمیز با این فولیکول ها کم است و نتایج خوبی ندارند.
⦁    بی حسی : کاشت ابرو نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. در روش های جراحی و غیر جراحی کاشت ابرو می توان با تزریق بی حس کننده موضعی کاشت را بدون درد و ناراحتی انجام داد. درد بیهوشی تزریقی تنها دردی است که در طول پروسه کاشت متحمل خواهید شد و با ادامه کار هیچ دردی احساس نخواهید کرد.


کلام آخر
هر فردی که تصمیم به کاشت ابرو خود توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز را دارد ، حتما زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز کرده است ، این کار کاملا منطقی است چرا که تبحر و تجربه پزشک تاثیر بسیاری در نتیجه نهایی کاشت ابرو دارد ، انتخاب بهترین دکتر کاشت ابرو در شیراز به شما کمک می کند تا یک عمل حرفه ای خوب و همچنین مراقبت های قبل و بعد از عمل را تجربه کنید .


2258
https://Gelxy.com/u/77
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

ضدآفتاب جذب سریع
ضدآفتاب جذب سریع

ضدآفتاب جذب سریع

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان