آپدیت جدید تلگرام، ربات پیشرفته و اعلان سفارشی ممکن شد
تحریریه کهکشان نویسنده کهکشان 1401/02/02 تحریریه کهکشان

آپدیت جدید تلگرام، ربات پیشرفته و اعلان سفارشی ممکن شد

کهکشان / پست ها / شبکه های اجتماعی /

بروزرسانی تلگرام، انقلاب در ربات ها و اعلان های سفارشی


در  آپدیت جدید تلگرام، ایجاد زنگ‌های اعلان‌ سفارشی، تنظیم مدت زمان دلخواه برای بی‌صدا کردن چت‌ها یا حذف خودکار پیام‌ها، و همچنین ربات‌های پیشرفته از مهم ترین موارد است. علاوه بر اینها ایموجی های متحرک بیشتری از غذا ها اضافه شده. تمرکز تلگرام در این آپدیت روی ربات ها بوده است. ربات های تلگرام اکنون بسیار قابل توسعه شدند و تقریبا میتوان هرچیزی را که از وبسایت انتظار میرود با آنها تجربه کرد. با کهکشان همراه باشید برای ویژگی های جدید تلگرام!

اعلان های سفارشی تر

با صداهای اعلان سفارشی اکنون می توانید هر صدایی را به آهنگ اعلان تبدیل کنید و هشدارهای سفارشی را از موسیقی مورد علاقه خود ایجاد کنید. روی یک فایل صوتی کوتاه یا پیام صوتی در چت ضربه بزنید تا فوراً آن را به لیست صداهای اعلان خود اضافه کنید، که می توانید آن را به هر چت اختصاص دهید.

آهنگ‌های تلگرام آن‌طور که باید باشد، کراس پلتفرم و کاملا رایگان هستند. از طریق تنظیمات > اعلان ها و صداها می توانید به صداهای خود در همه دستگاه های خود دسترسی داشته باشید. در آنجا می توانید آهنگ های جدید اضافه کنید و صداها را برای چت های فردی یا کل چت ها تنظیم کنید.

مدت زمان نادیده گرفتن سفارشی سال‌هاست که در تلگرام وجود دارد تا بتوانید مدتی از نوتیفیکیشن‌ها فاصله بگیرید، مثلاً ۸ ساعت یا ۲ روز یا ... . اکنون می‌توانید اعلان‌ها را برای مدت زمان مشخصی مانند طول یک چرت ظهر یا تعطیلات طولانی‌تر متوقف کنید.

حذف خودکار پیام ها در گفتگو های شخصی

حذف خودکار را می توان در هر چتی فعال کرد تا یک مکالمه محرمانه تر یا کمتر به هم ریخته شود. اکنون ضربه های کمتری برای فعال کردن نیاز است و از تنظیمات تایمر انعطاف پذیر پشتیبانی می کند - مانند 2 روز، 3 هفته، 4 ماه و موارد دیگر.

تغییرات انقلابی در ربات های تلگرام

ربات های جدید تلگرام

از سال 2015، میلیون‌ها نفر از ربات‌ها برای تبدیل فایل‌ها، خرید آنلاین و حتی پرداخت مالیات خود استفاده کرده‌اند. ربات‌های تلگرام در حال حاضر از مجوز یکپارچه، پردازش پرداخت‌ها از طریق 15 ارائه‌دهنده پرداخت، جمع‌آوری بازخورد و ارائه اعلان‌های سفارشی به کاربران پشتیبانی می‌کنند. تلگرام در بروز رسانی جدید یک قابلیت کاملاً جدید اضافه کرد و به توسعه دهندگان ربات ابزارهایی برای ایجاد رابط های بی نهایت انعطاف پذیر با جاوا اسکریپت داد. تلگرام تاکید دارد با این کار ربات های تلگرام می توانند به طور کامل جایگزین هر وب سایتی شوند. البته این ادعای تلگرام فعلا اغراق آمیز است و بیشتر به سایت های فروشگاهی، خبری و موارد مشابه اشاره میکند.

بهبود ترجمه در ای او اس (ios)

ویژگی ترجمه درون‌برنامه‌ای برای دستگاه‌های iOS برای پشتیبانی از ترجمه‌های با کیفیت بهتر بهبود یافته است. از بسیاری از زبان‌های دیگر، مانند اوکراینی، پشتیبانی میشود - و اکنون می‌تواند همان زبان‌هایی را که برنامه اندروید ترجمه می‌کند، ترجمه کند.

ایموجی های متحرک بیشتر

تلگرام میگوید اگر به دنبال غذای متحرک می‌گردید، به سادگی باید یک تک ایموجی آن را ارسال کنید تا یکی از این موارد را در چت دریافت کنید:

ایموجی های مترک تلگرام

منبع : telegram blog


6092
https://Gelxy.com/u/23
پست های مرتبط

ایلان ماسک میخواهد کل سهام توییتر را بخرد
آیا ایلان ماسک توییتر را میخرد؟

ایلان ماسک میخواهد کل سهام توییتر را بخرد

همه چیز درباره اینستاگرام، آموزش ساخت پیج و کانال
آموزش کامل اینستاگرام

همه چیز درباره اینستاگرام، آموزش ساخت پیج و کانال

تلگرام (Telegram) چیست؟ آموزش و ترفندهای تلگرام
همه چیز درباره تلگرام، روش ساخت گروه و کانال

تلگرام (Telegram) چیست؟ آموزش و ترفندهای تلگرام

آموزش جامع توییتر (Twitter) و نحوه کار با آن
همه چیز درباره توییتر و ترفند ها

آموزش جامع توییتر (Twitter) و نحوه کار با آن

تگ ها

آپدیت تلگرام
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان