گوشی آیفون ۱۵ در نسخه های پرو با حاشیه نمایشگر باریک و خمیده
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/11/17 بخش تبلیغات

گوشی آیفون ۱۵ در نسخه های پرو با حاشیه نمایشگر باریک و خمیده

کهکشان / پست ها / اینترنت /

گوشی آیفون ۱۵ پرو


در این مقاله از سایت موبایل استقلال یکی از بزرگترین فروشگاه های خرید گوشی و لوازم جانبی موبایل می خواهیم به گوشی آیفون ۱۵ در نسخه های پرو با حاشیه نمایشگر باریک و خمیده بپردازیم. اگر شما هم قصد خرید بهترین موبایل ایران یا قصد خرید گوشی کارکرده سامسونگ را دید فروشگاه موبایل استقلال تمامی این خدمات را با بهترین قیمت گوشی به شما عرضه می کند.

قطعاً یکی از مورد انتظارترین گوشی های سال ۲۰۲۳ خانواده آیفون ۱۵ اپل هستند که قرار است در چهار نسخه ( آیفون ۱۵ اپل ، آیفون ۱۵ پلاس اپل ، آیفون ۱۵ پرو اپل و آیفون ۱۵ پرو مکس اپل ( آیفون ۱۵ اولترا ) ) رونمایی شود که جز بهترین گوشی سال شناخته می شود قطعاً اگر شما در اواخر سال ۲۰۲۳ به دنبال خرید بهترین گوشی آیفون ایران باشید ما به شما گوشی آیفون ۱۵ پرومکس را پیشنهاد می کنیم زیرا قرار است با قابلیت های فوق العاده و مثل همیشه بسیار قدرتمند ظاهر شود. گوشی آیفون ۱۵ پرومکس همانند آیفون ۱۳ پرو مکس و آیفون ۱۴ پرومکس قرار است برای شرکت اپل پرچمداری کنند البته حداقل تا پاییز امسال نباید منتظره خانواده آیفون ۱۵ اپل باشیم. اخبار و شایعات در رابطه با خانواده ی آیفون ۱۵ بسیار زیاد است و تا زمان رونمایی از گوشی های پرچمدار آیفون ۱۵ اپل نمی توان به صورت صددرصد آنها را تایید و یا رد کرد و تمامی آنها در حد یک نظریه هستند.

 

نمایشگر آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس با حاشیه فوق باریک و خمیده

نمایشگر آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرومکس

اگر شما هم یکی از طرفداران شرکت اپل باشید و قصد خرید محصولات اپل را داشته باشید وقتی می بینید که بازار اخبار و شایعات در رابطه با جدیدترین گوشی پرچمدار اپل رفته رفته زیادتر می‌شود و هر چقدر به تاریخ رونمایی خانواده آیفون ۱۵ اپل نزدیکتر می شویم شایعات افزایش می یابد. جدیدترین شایعاتی که در رابطه با نسخه های پرو آیفون ۱۵ یعنی گوشی آیفون ۱۵ پرو و گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس مطرح شده است این است که قرار است حاشیه نمایشگر فوق باریک و خمیده بر روی این گوشی ها تعبیه شود و ظاهری همانند با اپل واچ را برای آنها به ارمغان بیاورد.

این سبک طراحی ظاهراً باعث می‌شود که طراحی ظاهری مدلهای پرو آیفون ۱۵ همانند با اپل واچ سری هفت و هشت شوند و اینگونه به نظر می رسد که شیشه خمیده نمایشگر در مدل های استاندارد ی گوشی آیفون ۱۵ و گوشی آیفون ۱۵ پلاس هم وجود داشته باشد اما خبری از حاشیه‌های باریک‌تر نسبت به نسل قبلی نخواهد بود و اینگونه که پیداست قرار است نمایشگر آیفون ۱۵ همانند با نسل قبلی خود یعنی گوشی آیفون ۱۴ باشد. یکی از بهترین خبرها در رابطه با خانواده آیفون ۱۵ این است که قرار است تمامی اعضای سری آیفون ۱۵ اپل به جزیره پویا یا همان Dynamic Island مجهز شوند البته در گذشته تعدادی از منابع دیگر هم به چنین موضوعی اشاره کرده اند. یکی از تفاوت های بزرگ میان این محصولات استفاده از دوربین پریسکوپی در مدل پرومکس خواهد بود همچنین باید منتظر تراشه A17 Bionic با لیتوگرافی سن آرام تریدر نسخه های پرو خانواده آیفون ۱۵ باشیم.

 

آیفون ۱۵ اولترا

آیفون 15 اولترا

مارک گورمن یکی از فعالان بلومبرگ در رابطه با خانواده آیفون ۱۵ اینگونه می گوید که امکان دارد نسخه آیفون ۱۵ پرومکس با نام جدید آیفون ۱۵ اولترا جایگزین شود البته این گفته تنها یک نظریه است و نمیتوان به صورت صد در صدی آن را قبول و یا رد کرد. اپل در سال ۲۰۲۲ اپل واچ اولترا را معرفی کرد و همچنین از نامگذاری اولترا برای بالاترین نسخه آن استفاده کرد پس منطقی به نظر می رسد بالاترین سطح آیفون خود که تا به امروز پرومکس بود را با اولترا جایگذاری کند پس امکان دارد که با گوشی iPhone 15 Ultra روبرو شویم.

 

بررسی خانواده آیفون ۱۵

با اینکه مدت زمان بسیار زیادی تا ارائه خانواده آیفون ۱۵ اپل پیش رو داریم اما شایعات بسیار زیادی در رابطه با خانواده پرچمدار اپل میشود. از آنجا که انتظار می‌رود تغییرات عمده‌ای در قسمت طراحی وجود نداشته باشد پس امکان دارد آیفون ۱۵ با اندازه ۶.۱ اینچ ، آیفون ۱۵ پرو ۶.۱ اینچ ، آیفون ۱۵ مکس ۶.۷ اینچ و آیفون ۱۵ پرومکس ۶.۷ اینچ باشند. طبق گفته برخی از کاربران امکان دارد که آیفون ۱۵ دارای یک شاسی تیتانیومی باشد که دارای لبه های خمیده عقب است که جایگزین طراحی مربعی موجود میشود. زهرا لبه های پشتی دستگاه مانند بدنه مدل های ۱۴ و ۱۵ اینچی مک بوک پرو ۲۰۲۱ گرد خواهد بود.

اگر اپل دکمه های حالت جامد را اضافه کند مدل های آیفون ۱۵ پرو میتوانند دو موتور تاپتیک اضافی در سمت چپ و راست دستگاه داشته باشند و در مجموع سه موتور تاپتیک بر روی این گوشی ها سوار می شوند. از آنجایی که تا به حال حافظه رم گوشی های پرچمدار آیفون ۶ گیگابایت بود احتمال می رود که مدل های آیفون ۱۵ در نسخه های پرو می توانند حافظه رم ۸ گیگابایت داشته باشند این در حالی است که تمامی مدل های فعلی خانواده آیفون۱۴ اپل دارای حافظه رم ۶ گیگابایت هستند.

 

قیمت و تاریخ معرفی آیفون ۱۵

شاید برای بسیاری از کاربران سوال باشد که آیفون ۱۵ کی معرفی میشه؟ همانطور که می دانید معمولاً آیفون گوشی های اپل را در اواسط ماه سپتامبر معرفی می کند پس فعلا تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ را به عنوان زمان معرفی آیفون ۱۵ نام گذاری می کنیم تا اگر اپل بخواهد از جدول زمان بندی سنتی خود همانند معرفی خانواده های پرچمدار دیگرش پیروی کند احتمال می‌رود که در نزدیکی های همین تاریخ شروع به معرفی خانواده آیفون ۱۵ اپل کند. با توجه به قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس و قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو ۹۹۹ دلار تا ۱۰۹۹ دلار هم پیشرفت قیمتی داشت انتظار می رود چه مدل های آیفون ۱۵ پرو گران تر باشند و شکاف قیمتی زیادی بین نسخه های معمولی و نسخه پرو ایجاد کند این در حالی است که برخی‌ها معتقدند قیمت آیفون ۱۵ پرو می تواند بیش از ۱۰۰۰ دلار باشد.

 

دوربین آیفون ۱۵ اپل

دوربین آیفون 15 اپل

همان طور که می دانید دوربین گوشی های اپل جز بهترین دوربین های بازار هستند افرادی که به دنبال خرید گوشی اپل می‌باشند بخش زیادی از این خواسته به علت داشتن دوربین فوق‌العاده آنهاست. فناوری لنز پریسکوپ قابلیت های زوم اپتیکال را ارائه می دهد و شایعات متعددی در مورد کار اپل بر روی فناوری لنز تله فوتو پریسکوپ منتشر شده است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم فناوری لنز بیسکویت قابلیت های زوم اپتیکال را ارائه می‌دهد که از لنزهای تله فوتو استاندارد بیشتر است و امکان زوم پنج برابر یا حتی ده برابر را هم فراهم می کند. پس اپل قصد دارد از آنجایی که در بسیاری از مقایسه ها بین گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس و گوشی سامسونگ S22 ultra افراد بسیار زیادی قدرت زوم گوشی پرچمدار سامسونگ را برتر دانستند حال شرکت اپل می خواهد این خلأ را جبران کند. رقیب اپل شرکت سامسونگ گوشی‌های هوشمند را ارائه کرده است که از فناوری لنز پریسکوپ استفاده میکنند که زوم اپتیکال ۴ تا ۱۰ برابر و زوم دیجیتال تا صد برابر را امکان پذیر می کند.

 

فروشگاه موبایل استقلال انواع لوازم جانبی موبایل مانند هندزفری بی سیم ( ایرپاد و ایربادز ) ، هندزفری با سیم ، آداپتور شارژ ، پاور بانک ، ساعت هوشمند ( اپل واچ ) ، اسپیکر و .... را با بهترین قیمت لوازم جانبی موبایل به شما عرضه خواهد کرد همچنین شما می‌توانید بهترین گوشی های کارکرده ایران را از سایت ما خریداری کنید فقط کافی است به بخش خرید گوشی کارکرده اپل بروید و سپس گوشی مد نظر خود را خریداری نمایید این بهترین فرصت برای کسانی است که قصد خرید گوشی اپل دارند اما با توجه به قیمت گوشی اپل نمی توانند خرید بهترین گوشی ایران را تجربه کنند.


6740
https://Gelxy.com/u/100
پست های مرتبط

همه چیز درباره اینترنت اشیاء (IOT)
اینترنت اشیاء چیست؟

همه چیز درباره اینترنت اشیاء (IOT)

اینترنت ماهواره ای چیست؟ مزایا و معایب اینترنت ماهواره ای
همه چیز درباره شیوه کار اینترنت ماهواره ای(Satellite Internet)

اینترنت ماهواره ای چیست؟ مزایا و معایب اینترنت ماهواره ای

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه، توسعه سازمان شما
نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه، رشد دائمی و توسعه مداوم سازمان شما

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه، توسعه سازمان شما

طرح لایه باز: ایران طرح مرجع دانلود طرح های لایه باز
طرح لایه باز: ایران طرح مرجع دانلود طرح های لایه باز

طرح لایه باز: ایران طرح مرجع دانلود طرح های لایه باز

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان