نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه، رشد دائمی و توسعه مداوم سازمان شما
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1402/01/19 بخش تبلیغات

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه، رشد دائمی و توسعه مداوم سازمان شما

کهکشان / پست ها / اینترنت /

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه، توسعه سازمان شما


در حال حاضر تقریباً همه مشاغل اداری و شرکتی امور خود را با استفاده از برنامه‌هایی نظیر نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب انجام می‌دهند. ضمن آن که برای ذخیره سازی اطلاعات به جای حافظه‌های جانبی، از رایانش ابری استفاده می‌کنند. پر کردن فرم‌ها، استخراج داده‌ها، مدیریت وب‌سایت و بسیاری از کارهای دیگر همگی مبتنی بر وب بوده و از نرم افزارهای پیشرفته‌ای که مخصوص همین امور طراحی شده، استفاده می‌شود. این موضوع باعث شده که حجم متنابهی از کار در مدت زمان کوتاه‌تری انجام شود و رسیدگی به بسیاری از امور به جای آن که وقت افراد را بگیرد، به صورت مکانیزه و توسط ماشین‌ها انجام شود.
ممکن است سازمان یا مجموعه شما هم مجهز به یک نرم افزار اتوماسیون اداری باشد، اما تا زمانی که آن را به صورت تحت وب یا Web based در نیاورید، شاید به درستی درک نکنید که چه تفاوت بارزی میان این دو نوع نرم افزار وجود دارد.

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب، ابزاری برای پیشرفت مداوم سازمان شما

فن آوری‌های آنلاین مانند رایانش ابری یا اینترنت اشیا به بیزینس‌ها کمک می‌کنند همه اجزای حیاتی و مورد نیاز خود را به هم متصل کنند. به کمک یک نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب می‌توانید در کسری از ثانیه اطلاعات مهم را به هرجایی از سازمان که مورد نیاز باشد ارسال کنید تا مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.
جالب است بدانید نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب توانستند نظر مردم جهان را که قشر عظیمی از آن‌ها را کارمندان تشکیل می‌دادند نسبت به رباتیک و سپردن کارهای تکراری به ربات‌ها تغییر بدهند. آن‌ها دریافتند که آینده‌ای که با ربات‌ها پیش بینی می‌شده چندان هم خارج از کنترل نیست. بلکه می‌تواند کار کردن را به مراتب ساده‌تر کرده و وقت آزادتری برای فکر کردن و پیشرفت در اختیار کارمندان یک مجموعه قرار دهد.


ارتباط اتوماسیون اداری تحت وب با فضای ابری

تصور کنید در سازمان شما هیچ کاری دستی و به واسطه کاغذ انجام نمی‌شود. یا حداقل بخش اعظمی از کارها با نرم افزارهای اتوماسیون اداری انجام می‌شوند. در عین حال برای ذخیره اطلاعات حجیمی که نیاز به ذخیره سازی آن‌ها وجود دارد به جای فضای فیزیکی، از فضای ابری استفاده کنید. بدیهی است که تقریباً دیگر هیچ دغدغه‌ای برای سازمان شما باقی نمی‌ماند.
اولاً به این واسطه دیگر نگران کارهای تلنبار شده، تسک‌های انجام نشده، اوراق گم شده و سایر خطاهای انسانی که اغلب مجموعه‌ها را درگیر و عملکرد آن‌ها را کند می‌کند، نخواهید بود. حالا کارهای شما با مدیریت و نظارت یک نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب انجام می‌شود. نرم افزاری که حواسش به همه امور از جمله حفظ و نگهداری از اسناد، روندهای کاری، مسئولیت‌های هر بخش، جلوگیری از ایجاد نقص در پرونده‌ها و به طور کلی هر موردی که در یک اداره اهمیت دارد، هست.
در ثانی همه اطلاعات حیاتی و مورد نیاز شما در جایی نگهداری می‌شود که در معرض خطرهای محیطی از جمله آتش سوزی، رطوبت، دستبرد و سایر چالش‌های امنیتی نیست.
به این ترتیب به واسطه داشتن یک نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب در کنار فضای ابری حالا از هر مکان جغرافیایی و تنها با داشتن یک دستگاه متصل به اینترنت و یک مرورگر وب می‌توانید به همه اطلاعاتی که برای انجام امور اداری خود به آن نیاز دارید دسترسی داشته باشید.


نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یعنی انجام بخشی از امور بر عهده مشتری است

 

نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب

فرض کنید که سازمان شما مبتنی بر مراجعه ارباب رجوع است. اگر قرار باشد همه امور مربوط به آن‌ها، اعم از پر کردن فرم‌های اطلاعاتی تا رسیدگی به روند انجام پرونده‌ها را کارمندان شما انجام دهند، بدیهی است که بخش زیادی از زمان مفید کار روزانه آن‌ها به هدر خواهد رفت. این موضوع در نهایت منجر به عدم رضایت ارباب رجوع به دلیل کندی روند پیشرفت کارش خواهد شد.
حالا اگر سازمانتان را به یک نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب مجهز کنید در واقع این امکان را برای آن فراهم کرده‌اید که قادر باشد انجام بخشی از امور را بر عهده خود ارباب رجوع بگذارد. بسیاری از نرم افزارهای اتوماسیون اداری تحت وب که مجهز به سیستم تعیین سطح دسترسی برای کاربران خود هستند را می‌توان طوری برنامه ریزی کرد که ارباب رجوع به پنل مخصوص خود دسترسی داشته و به واسطه آن اطلاعات مورد نیازپرونده را وارد سیستم کند یا روند رسیدگی به پرونده خود را تحت نظر داشته باشد.


نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب مقیاس پذیر است

همانطور که کسب و کارها در طول زمان رشد می‌کنند، اغلب نیاز به نرم افزارهای جدید برای افزایش کارایی دارند. کسب‌وکارها معمولاً هنگام شروع به کار به نرم افزارهای اتوماسیونی که امکانات خیلی زیادی داشته باشند، ندارند. اما این نیاز به آرامی و با گذشت زمان افزایش می‌یابد. همچنین ممکن است نرم افزارهای قدیمی به واسطه عدم به روزرسانی توسط شرکت‌ها، منسوخ شوند و حتی نیاز به حذف تدریجی داشته باشند. به طور مثال شاید در یک سازمان یک بخش خاص تعطیل شده و لازم باشد اموری که مربوط به آن بخش بوده، حذف شود.
از آنجایی که تغییرات را روی یک سیستم مبتنی بر وب راحت‌تر می‌توان اعمال کرد، انتخاب یک نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب هوشمندانه‌تر از خرید نرم افزار اتوماسیونی است که Web Based نیست.


نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب به راحتی قابل سفارشی سازی است

سفارشی‌سازی آسان و انعطاف‌پذیری به این معنی است که شرکت‌ها می‌توانند آنچه را که می‌خواهند در نرم افزار اتوماسیون اداری خود داشته باشند را خودشان انتخاب کنند. سیستمی که قابلیت سفارشی سازی نداشته باشد منجر به افزایش هزینه خریدار می‌شود. چون در آن صورت سازمان مجبور است بخش‌هایی را تهیه کند که شاید اصلاً به آن‌ها نیاز نداشته باشد. اما با استفاده از نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب می‌توانید امکاناتی را بخرید که دقیقاً به آن‌ها نیاز دارید. یعنی از صرف هزینه برای ویژگی‌هایی که ممکن است هرگز از آن‌ها استفاده کنید، جلوگیری می‌شود. ضمن آن که می‌توانید امکاناتی را سفارش دهید که به طور پیش فرض روی آن موجود نبوده و قابل سفارشی سازی است.


نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه، همه آنچه از یک نرم افزار اتوماسیون اداری انتظار دارید
 

نرم افزار اتوماسیون اداری آنلاین


این که نرم افزار اتوماسیون اداری شما دقیقاً همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید موضوعی است که نه تنها برای شما که برای همه مدیران و صاحبان کسب و کارها چالش برانگیز است. به همین دلیل است که به شما توصیه می‌کنیم نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب یگانه را خریداری کنید. نرم افزاری که خالق آن شرکت یگانه با 15 سال سابقه مستمر فعالیت در زمینه تولید نرم افزارهای اداری است.
با این نرم افزار مکاتبات اداری شما مکانیزه می‌شود، نرم افزار کاملاً تحت وب است، امکان ارسال فکس و ایمیل در آن وجود دارد، از پروتکل ECE و پنل پیامک پشتیبانی می‌کند، مجهز به کارتابل الکترونیک اتوماسیون اداری است، قادر به جستجو و تهیه گزارش‌های پیشرفته است، شامل خدمات پشتیبانی نصب و آموزش رایگان می‌شود و در عین حال قیمت بسیار منصفانه‌ای دارد.
با کارشناسان فروش شرکت یگانه تماس بگیرید تا یک جلسه دموی رایگان برای دیدن ویژگی‌های نرم افزار اتوماسیون اداری تحت وب برای شما ترتیب دهند. مطمئن باشید این همان نرم افزاری است که سازمان شما برای رشد دائمی و توسعه مداوم به آن نیاز دارد.

 


6136
https://Gelxy.com/u/111
پست های مرتبط

همه چیز درباره اینترنت اشیاء (IOT)
اینترنت اشیاء چیست؟

همه چیز درباره اینترنت اشیاء (IOT)

اینترنت ماهواره ای چیست؟ مزایا و معایب اینترنت ماهواره ای
همه چیز درباره شیوه کار اینترنت ماهواره ای(Satellite Internet)

اینترنت ماهواره ای چیست؟ مزایا و معایب اینترنت ماهواره ای

طرح لایه باز: ایران طرح مرجع دانلود طرح های لایه باز
طرح لایه باز: ایران طرح مرجع دانلود طرح های لایه باز

طرح لایه باز: ایران طرح مرجع دانلود طرح های لایه باز

شهر فرش حامی استعدادهای برتر برنامه آوای جادویی
شهر فرش و شهر لوازم خانگی حامی استعدادهای برتر در برنامه آوای جادویی

شهر فرش حامی استعدادهای برتر برنامه آوای جادویی

تگ ها

لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان