هوش مصنوعی در خدمت شرکت ها با پلتفرم لناوا
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/06/31 بخش تبلیغات

هوش مصنوعی در خدمت شرکت ها با پلتفرم لناوا

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

هوش مصنوعی در خدمت شرکت ها با پلتفرم لناوا


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

هوش مصنوعی یا artificial intelligence به کمک مدیران آمده تا میزان بهره‌وری، سود و افزایش درآمد سازمان‌ها افزایش یابد. استفاده از AI موجب شده تا نظارت بر رفتارهای انسان در محیط کار بیشتر شده و خطاهای سر زده از پرسنل کاهش یابد. از طرفی در بسیاری از موارد دیگر نیازی به تکرار برخی از اعمال نبوده و در صورت نیاز هوش مصنوعی تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار بخش مورد نظر قرار خواهد داد. artificial intelligence یکی از زیرشاخه‌های علوم کامپیوتری بوده و هدف نهایی آن تولید تجهیزات هوشمند جهت اجرای دقیق، مداوم و بدون اشتباه وظایف انسان است.
ربات نمونه فیزیکی AI بوده و در آینده نه چندان دور بسیاری از فعالیت‌های روزمره دنیا توسط آن‌ها انجام خواهد شد. اما از لحاظ نرم‌افزاری نیز بسیاری از وظایف انسان‌ها توسط هوش مصنوعی در حال اجرا بوده و به طور مثال می‌توان به: ثبت و تحلیل اطلاعات خام و در نهایت پیش بینی یا  ارائه انواع گزارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن اشاره داشت. طی این مقاله به بررسی پیش بینی کسب و کار با artificial intelligence خواهیم پرداخت.

هوش مصنوعی چگونه به رشد و کسب و کار می تواند کمک کند؟

خدمات هوش مصنوعی در دو حالت سمت فروشنده و مشتری تقسیم شده و در هر دو حالت مزایای مختلفی را برای کسب و کار دارد. تمام شرکت‌ها با برنامه‌ریزی علمی و تهیه مستندات قابل توجه اقدام به سرمایه‌گذاری کرده ولی پس از مدت زمان کوتاهی دچار مشکلات زیادی خواهند شد! دلیل چنین رخدادی عدم پیش‌بینی برخی از حوادث، شرایط خاص و عملی بودن برنامه مد نظر تیم مدیریتی است. استفاده از سرویس‌های شرکت هوش مصنوعی جهت ثبت و ذخیره اطلاعات خام و تحلیل طبق الگوریتم‌های خاص موجب کاهش درصد خطا خواهد شد.
از طرفی خطاهای انسانی در مراحل تهیه، تولید و فروش محصولات موجب عقب افتادگی برنامه کلی و کاهش میزان سود بر اساس برنامه از پیش تعیین شده خواهد شد. ترکیب ساختار اجرایی توسط انسان، نرم‌افزار و سخت‌افزارهای AI در کاهش عوامل ریسک‌پذیر شده و در این بین قابلیت نظارت بر عملکرد پرسنل، مدیران میانی و تخصیص وظایف خاص به آن‌ها نیز میسر خواهد بود. مشاهده رفتار و ثبت علایق مشتریان نیز سبب شناسایی بهتر بازار مصرف شده و خدمات ارائه شده شرکت به شکل مدون و خاص در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

فروش با کمک هوش مصنوعی

امروزه با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی امکان فروش محصولات شرکت‌ها در فضای آنلاین نیز فراهم شده است. اما نکته قابل تامل در این موضوع، اهمیت تبلیغات فروش و جذب مشتری متناسب با فضای کاری سرویس‌های شرکت شما خواهد بود. ثبت اطلاعات، درخواست‌ها و پیشنهادات مشتریان در بازه‌های زمانی موجب تشکیل نوعی بانک اطلاعاتی خاص شده و در این امکان ایجاد تغییرات در رویکرد سازمانی شما نیز خواهد شد. تهیه نیازهای مشتری سبب افزایش تعداد مراجعه وی به مجموعه شما شده و در این شما به سود دهی نزدیک‌تر خواهید شد.

تشخیص بازار هدف با هوش مصنوعی

شرکت‌های تجاری در چند سال نخست تاسیس تنها به دنبال تثبیت شرایط فعالیت خود بوده و سپس با بررسی و تحلیل وضعیت بازار اقدامات خود را اصلاح نموده و در نهایت به موفقیت‌های خوبی دست خواهند یافت. در این شناسایی افراد و محل‌های استراتژیک بازار هدف از اصلی‌ترین قسمت‌ها بوده و با تکیه بر تحلیل اطلاعات توسط هوش مصنوعی به دست خواهد آمد. به طور مثال خرید و فروش البسه زمستانه در محیط‌های گرمسیر امری نامعقول بوده و باید در آن بازار هدف به دنبال فروش لباس نخی، خنک و کوتاه بود.
از طرفی استفاده از پیش‌بینی‌های هواشناسی جهت ارزیابی و تحلیل وضعیت آب و هوای هفته و ماه آینده شرایط تامین چتر و لباس گرم را برای فروشگاه‌ها را تعیین خواهد نمود. بررسی وضعیت جستجو مخاطبین در موتورهای جستجوگر نیز متکی بر artificial intelligence بوده و بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین بر اساس حجم درخواست کاربران به تهیه محصولات می‌پردازند. روند جذب مشتری دچار تغییرات زیادی شده و در حال حاضر باید تمام ابزارهای موجود جهت افزایش مشتری و سود دهی مجموعه مورد استفاده قرار گیرد.

هوش مصنوعی و مارکتینگ

خدمات هوش مصنوعی انواع تحلیل و بررسی انجام شده از اطلاعات ثبت شده از کاربران و مشتریان را به صورت گزارش متنی و تصویری در اختیار تیم مدیریت قرار خواهد داد. آنالیز قسمت‌های مختلف نقاط ضعف و قوت فعلی را در کنار اهداف قابل دسترس و مدنظر مشتریان را به مدیر ارشد نشان داده و وی با استفاده از منابع موجود امکان افزایش درصد رضایت‌مندی خریداران و کسب سود خود خواهد بود. به طور مثال در زمان خرید تلفن همراه خاص از فروشگاه اینترنتی، انواع قاب و محافظ صفحه نمایش آن مدل گوشی را به مشتری نمایش داده و احتمال خرید محصولات جانبی نیز افزایش خواهد یافت.

آنالیز ROI

نرخ برگشت سرمایه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سرمایه‌گذاری روی ایده‌های جدید بوده و برای تضمین هر چه بیشتر کارایی فعالیت اقتصادی جدید باید عوامل زیادی مورد بررسی قرار گیرد. در صورت جمع آوری اطلاعات و بررسی آن توسط پرسنل مجموعه احتمال بروز خطای عامل انسانی زیاد بوده و از طرفی سرعت انجام تحلیل بسیار طولانی خواهد بود. اما با بهره‌مندی از سرویس‌های شرکت هوش مصنوعی امکان آنالیز ROI یا محاسبه نرخ بازگشت سرمایه از تعیین شیوه فروش، میزان هزینه‌کرد و الگوریتم بازاریابی در مدت زمان بسیار کم به دست خواهد آمد.

تحلیل عملکرد مالی و هزینه های شرکت

در صورت استفاده درست از تجهیزات نوین و فناوری رایانه‌ای روز جهانی در مجموعه سازمانی خود به کمترین حد پرسنل نیاز خواهید داشت. با افزایش میزان خدمات AI شاهد کاهش خطای عامل انسانی، تسریع روند، افزایش بهره‌وری، تحلیل شفاف از عملکرد مالی و به حداقل رسیدن هزینه‌های شرکت خواهید بود. همچنین عامل انسانی نیاز به استراحت داشته و ساعات کار مشخصی دارد. اما تجهیزات ماشینی به شکل مداوم و شبانه‌روزی در تمام روزهای سال مشغول به فعالیت بوده و با تکیه بر نرم‌افزارهای هوش مصنوعی تولید شده در شرکت لناوا امکان تعیین دوره‌های چکاپ و تعمیر نیز میسر خواهد بود.
حسابرسی مالی نشان دهنده عملکرد مثبت یا منفی شرکت در بازه‌های زمانی مشخص بوده و در صورت اختلاس یا دزدی عامل انسانی، میزان آن نیز مشخص خواهد بود. همچنین در برخی از مواقع انتظارات تبلیغات محیطی یا مجازی انجام شده برآورده نشده و با بررسی نشانه‌های عدم موفقیت در مراحل بعدی از آن مسیر تبلیغاتی استفاده نخواهد شد. ایجاد بستر مناسب محاسباتی برای ادامه حیات هر شرکت مهم بوده و سرویس‌های AI سرعت و دقت بالایی در این زمینه خواهند داشت.

 
 

 

 


2174
https://Gelxy.com/u/87
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

خرید و فروش گاو صندوق
خرید و فروش گاو صندوق

خرید و فروش گاو صندوق

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان