مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/12/02 بخش تبلیغات

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

جراحی کوچک کردن سینه که به نام موماپلاستی کاهنده نیز شناخته می شود، چربی، بافت سینه و پوست را از سینه ها جدا می کند. برای کسانی که سینه های بزرگ دارند، جراحی کوچک سینه می تواند ناراحتی را کاهش دهد و ظاهر را بهبود بخشد. جراحی کوچک کردن سینه همچنین ممکن است به بهبود فرم بدنی خود و توانایی شرکت در فعالیت های بدنی  مختلف کمک کند.

اگر به فکر جراحی کوچک کردن سینه هستید، با یک جراح پلاستیک دارای بورد تخصصی صحبت کنید. مهم است که بدانید جراحی کوچک کردن سینه شامل چه خطرات و عوارض احتمالی است. همچنین مهم است که بدانید جراحی چه کاری می تواند انجام دهد و چه کاری نمی تواند انجام دهد.

عمل جراحی کوچک کردن سینه شامل چه مواردی است

عمل جراحی کوچک کردن سینه تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. این به این معنی است که شما در طول عمل خواب خواهید بود.

به طور کلی، عمل شامل موارد زیر است:

  • حرکت نوک پستان به موقعیت جدید

  • از بین بردن چربی اضافی، بافت غده ای و پوست از سینه ها

  • تغییر شکل بافت باقیمانده سینه

لازم به ذکر است عمل کوچک کردن هاله سینه یکی از مواردی است که جزئی از این عمل زیبایی است. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت مراجعه نمایید.

  • پس از جراحی

هنگامی که بعد از جراحی از خواب بیدار می شوید، روی سینه های خود پانسمان هایی خواهید داشت و ممکن است لوله های پلاستیکی برای تخلیه خون به آن ها متصل شود.

بعد از 1 تا 2 روز، لوله ها برداشته می شوند و معمولاً می توانید به خانه بروید.

ممکن است برای چند روز کمی درد داشته باشید که با مسکن قابل تسکین است.

این احتمال وجود دارد که سینه‌های شما متورم شده و پس از جراحی احساس حساسیت و برآمدگی داشته باشید. تورم ممکن است حدود 3 ماه طول بکشد.

تا زمانی که تورم از بین نرود، نخواهید دید که سینه هایتان چه شکلی است.

  • بهبودی بعد از جراحی

بهبودی کامل پس از جراحی کوچک کردن سینه ممکن است 2 تا 6 هفته طول بکشد.

ممکن است لازم باشد 2 تا 3 هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید و برای کارهای خانه، مراقبت از کودکان و خرید به کمک نیاز داشته باشید.

تا زمانی که بستن کمربند ایمنی دیگر دردناک نباشد، نباید رانندگی کنید. این ممکن است چند هفته طول بکشد. تا 6 هفته پس از عمل از انجام حرکات کششی، ورزش های شدید و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

ریکاوری عمل جراحی کوچک کردن سینه

عمل جراحی کوچک کردن سینه توسط بیماران ما بسیار دردناک توصیف نمی شود. اکثر بیماران ما بیشتر احساس سوزش بعد از عمل کوچک کردن سینه خود را توصیف می کنند. بسیاری از بیماران بلافاصله احساس تسکین وزن برداشته شده از شانه های خود می کنند. در طول نقاهت بعد از عمل، به مدت حدود 6 هفته از سوتین ساپورت استفاده خواهید کرد و دکتر کامبیز ایزد پناه را به طور مرتب در مطب خود برای تعویض پانسمان و معاینه خواهید دید.

 اکثریت قریب به اتفاق بیماران کوچک کردن سینه ما بدون استفاده از درن تحت عمل جراحی قرار می گیرند. در ابتدا سینه‌ ها متورم و کبود می ‌شوند. میزان کبودی و تورم ممکن است از بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد، اما مطب دکتر ایزد پناه اطلاعات مفیدی را برای مراقبت ‌های قبل و بعد از عمل در اختیار شما قرار می ‌دهد تا به شما امکان بهبودی مطلوب را بدهد. دکتر ایزد پناه و کارکنانش هر کاری که می توانند انجام دهند تا عمل جراحی شما به خوبی انجام شود و بهبودی شما به آرامی، ایمن و با کمترین ناراحتی ممکن پیش برود.

 

خود مراقبتی بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

پس از جراحی توصیه می کنیم برای 4-6 هفته از سوتین مخصوص استفاده کنید. اغلب دو درن قرار می گیرد. آن ها 1-3 روز پس از عمل برداشته می شوند. تحرک بعد از جراحی امکان پذیر است. با این حال، باید از فعالیت های بدنی شدید، بلند کردن اجسام سنگین و ورزش به مدت 4-6 هفته خودداری شود.

سینه ها بلافاصله پس از جراحی متورم می شوند. تورم و کبودی به تدریج طی چند هفته کاهش می یابد تا نتیجه نهایی مشخص شود.

به طور کلی بیماران پس از عمل کوچک کردن سینه رضایت کاملی از عمل دارند، زیرا دیگر تحت فشار سینه های سنگین و نامرتب قرار نمی گیرند. ورزش و همچنین فعالیت‌ های روزانه آسان ‌تر می ‌شود و شکایات قبلی از دردهای شانه و گردن کاهش می‌یابد.

جراحی کوچک کردن سینه می تواند توانایی شیردهی را کاهش دهد، اما نه از بین ببرد و بسته به روش جراحی که اعمال می شود، نوک سینه ها ممکن است دچار تغییر حس شوند. غربالگری معمول سرطان تحت تأثیر این عمل قرار نمی گیرد.

دکتر کامبیز ایزد پناه به شما دستورالعمل هایی را در مورد نحوه مراقبت‌های بعد از جراحی سینه و برش های خود در حین بهبودی ارائه می دهد.

با کاهش تورم بعد از عمل، بیماران می توانند شکل و اندازه جدید سینه های خود را ببینند و از آن لذت ببرند. سینه ها حجم کمتری دارند، شکلی صاف تر دارند و در موقعیتی بلندتر و جوان تر روی سینه می نشینند. جای زخم طی ماه‌ های پس از کوچک کردن سینه همچنان محو می‌ شود.

تا چه مدت بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه باید از سر کار مرخصی گرفت؟

هیچ استانداردی برای محاسبه مدت زمان لازم برای بهبودی وجود ندارد. برخی از بیماران به دلیل عوامل متعدد به زمان بیشتری نسبت به سایرین برای بهبودی نیاز دارند. به عنوان یک قاعده کلی، هر شغلی که با بلند کردن اجسام سنگین همراه باشد، نیاز به مرخصی طولانی ‌تری دارد. بیماران به 1 تا 2 هفته مرخصی برای کارهای غیرحرکتی و 4 تا 6 هفته مرخصی برای کارهای سخت نیاز دارند. زمان بهبودی بر اساس جراحی و میزان بهبودی بیمار کمی متفاوت خواهد بود.

زندگی بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

از آنجایی که هم ناراحتی های جسمی و روحی را کاهش می دهد و هم ظاهر بیمار را بهبود می بخشد، کوچک کردن سینه می تواند یکی از پر ارزش ترین عمل های جراحی زیبایی باشد. بیماران به افزایش اعتماد به نفس و همچنین احساس آزادی مجدد برای پوشیدن لباس ‌هایی که می‌خواهند بپوشند و شرکت در فعالیت ‌های فیزیکی که قبلاً از آن ها اجتناب می‌کردند، اشاره می‌کنند.

در حالی که بسیاری از بیماران پس از کوچک کردن سینه بلافاصله از درد کمر و شانه خلاص می شوند، مهم است که بدانیم مدتی طول می‌کشد تا نتایج نهایی شما مشخص شود. تورم، درد و سوزن سوزن شدن پس از کوچک کردن سینه ‌ها معمول است. بعد از عمل احتمالا تورم اولیه وجود دارد به همین دلیل ممکن است سینه های شما کمی بزرگ تر از آنچه انتظار داشتید به نظر برسند. علاوه بر این، سینه‌ ها اغلب با سرعت متفاوتی بهبود می‌ یابند، بنابراین ممکن است در چند ماه اول بهبودی متوجه عدم تقارن شوید.

پس از حدود 2 تا 3 ماه، نتایج نهایی شما کم و بیش در جای خود خواهد بود و می توانید با خیال راحت سوتین جدید خریداری کنید. با این حال، ممکن است در 6 تا 12 ماه اول متوجه تغییرات ظریف شوید.

آیا نتایج عمل جراحی کوچک کردن سینه ماندگار خواهد بود؟

پس از  عمل جراحی کوچک کردن سینه، می ‌توانید انتظار داشته باشید که برای تمام عمر از سینه ‌های کوچک ‌تر و سبک‌ تر لذت ببرید، تا زمانی که وزن خود را ثابت نگه دارید و دیگر بچه دار نشوید. با این حال، هیچ چیز نمی تواند روند طبیعی پیری را متوقف کند. در نهایت احتمالاً سینه ‌های شما دوباره شروع به افتادگی خواهند کرد، اگرچه نه به شدت قبل از عمل کوچک کردن سینه.

بعد از جراحی کوچک کردن سینه چه بپوشم؟

معمولاً به بیماران سوتین جراحی داده می شود تا دو هفته پس از جراحی، ۲۴ ساعت شبانه روز بپوشند. در ویزیت بعدی، تیم مراقبت شما به شما اطلاع می‌دهد که آیا باید به پوشیدن سوتین جراحی ادامه دهید یا می‌توانید لباس فشاری مشابهی را که انتخاب می‌کنید بپوشید. آن ها همچنین به شما اطلاع خواهند داد که چه زمانی مناسب است از سوتین جدید استفاده کنید. معمولاً توصیه می شود تا سه ماه پس از جراحی کوچک کردن سینه از استفاده از سوتین های زیر سیمی خودداری کنید.

چه زمانی می توانم بعد از کوچک کردن سینه سوتین معمولی بپوشم؟

صبر کنید تا تورم به طور کامل فروکش کند. این می تواند تا سه ماه طول بکشد. در آن زمان، می ‌توانید سوتین‌ های جدید متناسب با اندازه و شکل سینه ‌های جدید خود را خریداری کنید.

دکتر کامبیز ایزدپناه فوق‌تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی

سخن پایانی

فراموش نکنید که انواع جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و زیبایی باید با ظرافت و دقت انجام شود تا نتیجه حاصل از آن طبیعی و مطلوب باشد. اگر قصد انجام هر کدام از جراحی های فوق را دارید، کار را به کاردان بسپارید. دکتر کامبیز ایزدپناه فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی یکی از بهترین‌ها در ایران می‌باشند.

اگر میخواهید زیبایی را به خود هدیه دهید این کار را به دکتر ایزدپناه بسپارید. شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت دکتر ایزدپناه به نشانی http://www.drkambiz-izadpanah.com  مراجعه کنید. همچنین برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پیج اینستاگرام دکترکامبیز ایزد پناه سری بزنید.

 


1678
https://Gelxy.com/u/101
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

خرید و فروش گاو صندوق
خرید و فروش گاو صندوق

خرید و فروش گاو صندوق

جدید ترین روش کاشت مو در سال 1401چیست؟
جدید ترین روش کاشت مو در سال 1401چیست؟

جدید ترین روش کاشت مو در سال 1401چیست؟

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان