بهترین هدیه برای کلاس اولی ها
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1402/01/19 بخش تبلیغات

بهترین هدیه برای کلاس اولی ها

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

بهترین هدیه برای کلاس اولی ها


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

کادو برای کلاس اولی ها

خرید کادو برای بچه ها بخصوص بچه هایی که تازه به مدرسه رفته اند یکی از شادترین کارهای دنیاست. بچه ها با کوچکترین چیزی که به آنها می دهیم شاد می شوند و دنیای شادی را به شما بازخورد می دهند. پس چه بهتر که همیشه در پی شاد کردن بچه ها باشیم تا خودمان هم دنیای شادتر و دوست داشتنی تری داشته باشیم.
هدیه خریدن برای کلاس اولی ها یکی از دغدغه های این روزهای والدین و اطرافیان و وابستگان بچه های کلاس اولی باشد. اینکه هدیه جنبه ی آموزشی داشته باشد یا صرفا تفریحی و یا هر دو جنبه را رعایت کند، اینکه هدیه صرفا یک وسیله ی دکوری باشد یا تنها به درد بازی کردن بچه برای ساعاتی باشد…همه ی اینها جزو مواردی هستند که برای خرید هدیه برای یک کلاس اولی باید مد نظر قرار بگیرد.
اگر شما نیز به دنبال ایده برای هدیه روز دانش آموز هستید در ادامه این مقاله همراه باشید تا با پیشنهادها و ایده های جذاب برای هدیه به کلاس اولی ها و دانش آموزان بررسی کنیم.


انواع هدیه برای کلاس اولی ها

انواع هدیه برای کلاس اولی ها وجود دارد. از اسباب بازی گرفته تا لوازم التحریر. خیلی چیزها را می توان به بچه های کلاس اولی به عنوان هدیه کادو داد. کلاس اولی ها با گرفتن هدیه خوشحال می شوند و برای رفتن به مدرسه و شروع گام اول تحصیل مورد تشویق قرار می گیرند. اطرافیان کلاس اولی با دادن یک هدیه، نوآموزی او را جشن می گیرند و خاطره ای خوش را در ذهن او به یادگار می گذارند. کتاب، آبرنگ، مداد رنگی، مداد شمعی، دفتر نقاشی، یک جعبه ماژیک و یا حتی اسباب بازی می توانند همگی جزو لیست پیشنهاداتی برای هدیه به یک کلاس اولی باشند.
 

ست کادویی دانش آموزی

پک هدیه برای کلاس اولی ها

برای یک کلاس اولی چه چیز بهتر از آن است که بجای یک هدیه چند هدیه را در یک پک کادو بگیرد. این یک اتفاق بسیار بسیار جالب برای او می تواند باشد. با اینکار یک خاطره ی شگفت انگیز در یاد کودک کلاس اولی نقش می بندد. در یک پک هدیه  می توانید از چیزهایی مثل مداد رنگی، کاغذ رنگی، قیچی کودکانه، مداد شمعی، آبرنگ، پک کن های عروسکی، تراش های مدل دار، مداد های چند رنگ، خط کش های طرح دار، مدادهای عروسکی، جامدادی های زیبا و دوست داشتنی، قمقمه های آب زیبا و … استفاده کنید و یک پک هدیه دخترانه یا پسرانه جادویی را برای کلاس اولی دلبند خود بسازید. می توانید از یک باکس و پوشال شیک استفاده کنید و چند قلم از این کالاها را در آن جاداده و جشن کلاس اولی شدن کودکتان را به بهترین نحو برگزار کنید.
 

خرید ست لوازم تحریر دخترانه از فروشگاه مجیک نوت

هدیه برای کلاس اولی دختر

دخترها را با طیف وسیعی از کادوها می توان شاد کرد. می توانید یک پک هدیه یونیکورن و کیتی از انواع لوازم تحریر فروشگاه مجیک نوت تهیه کنید یا یک پک هدیه رنگ صورتی از انواع روان نویس، خودکار، مداد و دفتر و دفترچه تهیه کنید.


هدیه برای کلاس اولی پسر

پسر کوچولوی شما اگر به کلاس اول قرار است برود فقط فکر کنید برای پسر کلاس اولی تان چه هدیه ای را باید بخرید که بتواند برایش مشوق خوبی قلمداد شود. خرید لوازم التحریر های رنگارنگ می تواند جنبه ی تشویق آمیز برای مدرسه رفتن پسر بچه ها داشته باشد. پسر بچه ها می توانید یک ست از رنگ آبی تهیه کنید چیزهایی مثل تراش های طرح دار، برچسب های ماشینی و پسرانه، آبرنگ، مداد رنگی، دفتر نقاشی، نقاب های طرح دار، فلاسک آب، ماگ سرامیکی پسرانه، ماژیک هایلایت…هم می توانند بعنوان یک پیشنهاد برای خرید کادو برای پسر بچه ی کلاس اولی مناسب باشند.
البته نباید بچه ها را در رنگ ها شرطی کرد رنگ های صورتی، قرمز، سبز، زرد و آبی ممکن است مورد علاقه هر دختر و پسری باشد.
 

خرید ست لوازم تحریر پسرانه از فروشگاه مجیک نوت

جایزه مناسب برای کلاس اولی ها

جایزه دادن به کودک موجب خوشحالی و ذوق‌زدگی آنها می‌شود. آشنایی با کادوهای جذاب کمک می‌کند تا خرید یک جایزه مناسب برای کودکان هیجان‌انگیز شود.
همه‌ی ما می‌دانیم که کودکان عاشق بازی، پارک رفتن، خوردن خوراکی‌های جورواجور و به‌طورکلی شیطنت هستند. اما این کوچولوهای دوست‌داشتنی با جایزه یا هدیه گرفتن نیز بسیار ذوق‌زده و خوشحال می‌شوند.
همان‌طور که می‌دانیم، کودکان ارزش پول را نمی‌دانند و با گرفتن هدایایی مانند اسباب‌بازی، لوازم تحریر و… به‌عنوان کادوی تولد یا عیدی خوشحال می‌شوند. امروزه نوشت افزار تنوع بالایی دارند و هرکدام مناسب سن و جنسیت خاصی هستند. بهتر است هنگام خرید کادو علاوه بر جنسیت، به سن کودک نیز توجه شود و لوازم تحریری بخرید که مناسب سن کودک باشد. با آشنایی با کادوهای جذاب کودکان می‌توانید یک هدیه برای کودک دلبند خود و یا کودکان بستگان خود تهیه کنید که به مذاق آن ها نیز خوش آید.

هدیه مدرسه برای روز دانش آموز

معلم های زحمت کش و مدیرهای مهربان به دنبال یک هدیه فراموش نشدنی یا به اصطلاح گیفت برای دانش آموزان مدرسه خود هستید می توانید از ایده هایی که در ادامه به شما معرفی می کنیم استفاده کنید.

•    جا کلیدی های و آویز فانتزی
•    آینه های جیبی رنگی
•    لیوان های فانتزی
•    لوازم تحریر فانتزی
•    مداد رنگی های 12 و 24 و 36 رنگ
•    مداد تراش رومیزی فانتزی
•    دفتر مشق فانتزی
•    دفترچه های جذاب و کارتونی
•    تراش های سیلیکونی
•    روان نویس فانتزی
•    استیکر فانتزی


هدیه روز دانش آموز پیش دبستانی

برای دانش آموزان دختر و پسر مقطع پیش دبستانی با توجه به گروه سنی آنها انتخاب لوازم تحریر فانتزی به همراه رفتن به شهر بازی و یا خرید وسایل مورد علاقه آنها می تواند ایده خوبی باشد.


برخی مناسبت های داش آموزی برای هدیه دادن:

13 آبان ماه روز دانش آموز

13 آبان روز دانش آموز در کشور ما است، به همین دلیل این روز بهترین فرصت برای هدیه دادن به دانش آموزان عزیز و قدردانی از آنها است. این کار انگیزه زیادی به دانش آموزان می دهد زیرا آنها متوجه می شوند که برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

اول مهر روز بازگشایی مدارس

در ایران روز اول مهر یعنی اولین روز از فصل پاییز را روز بازگشایی مدارس قرار داده اند. در این روز دانش آموزان به مدارس خود می روند و تعیلم را آغاز مینمایند. البته در ایران برای دانش آموزان اول ابتدایی یک روز قبل مدارس آغاز می شود تا آنها بتوانند خود را با نظام مدرسه هماهنگ نمایند و احساس دوستی کنند. در این روز که روز جشن شکوفه ها نیز نامیده می شود کودکان 7 سال به کلاس اول میروند.
تمامی ما از آن روز خاطره ای داریم..

گرفتن کارنامه ارزشیابی

بعد از هر نیم سال تحصلی دانش آموزها کارنامه زحمات خود را در سال تحصیلی می گیرند و پدر و مادران برای تشویق فرزندان خود به تحصیل برای آنها هدیه می گیرند. مدارس هم هر ساله به دانش آموزان پر تلاش هدیه می دهد.

جشن اسم کلاس اول

بچه های کلاس اول که شور و اشتیاق زیادی برای یادگیری کلمات و اسامی دارند در زمان یادگیری اسم خودشون جشن می گیرند و شادی می کنند.
یادگیری کلمات و نوشتن آنها واقعا لذت بخشه...

آ مثل آبرنگ، آویز، آرزو
د مثل دفتر
ن مثل نقاشی
ج مثل جامدادی
چ مثل چسب، قیچی
خ  مثل : خط کش، خودنویس، خودکار
ف مثل فرفره، ظرف غذا
ک مثل کتاب، کادو، کاتر
س مثل ست لوازم تحریر
ل مثل لاک
گ مثل گل، ماگ
پ مثل پاک کن
ر مثل رنگ، روان نویس
ت مثل تراش، تقویم، تخته
ب مثل برچسب
م مثل مداد، مشق، مداد رنگی، ماژیک
ی مثل یادداشت

جشن آب

بچه های کلاس اولی در زمان یادگیری کلمه آب، بخاطر اهمیت آب جشنی می گیرند و آب را به عنوان یک منبع حیات بشر گرامی می دارند.

جشن نان

بچه های کلاس اولی در زمان یادگیری کلمه نان، به برکت گندم جشنی می گیرند و آب را به عنوان یک منبع حیات بشر گرامی می دارند.

 

نقش هدیه در ایجاد اعتماد به نفس فرزندتان

اعتماد به نفس مناسب، سلاح کودک در برابر چالش های دنیاست. کودکانی که احساس خوبی در مورد خود دارند، راحت تر می توانند با مشکلات محیط اطراف مقابله کنند. همانطور که اعتماد به نفس از حس شایستگی حاصل می شود ، یک کودک با اعتماد به نفس نیاز به درک مثبت و واقع گرایانه از توانایی هایش دارد و ناشی از دستاوردهای بزرگ و کوچک است.
کلمات دلگرم کننده شما می تواند به ایجاد اعتماد به نفس کمک کند، به خصوص هنگامی که شما به تلاش یا توانایی های خاص فرزندتان اشاره می کنید.
دادن هدیه به کودکان، در یک مجموعه معقول از گزینه های انتخاب شده توسط شما باعث می شود آنها احساس دوست داشته شدن کنند به عنوان مثال، به مناسبت های مختلف به فرزندتان هدیه بدهید و نشان دهید چقدر به او علاقه دارید و اعتماد به نفس فرزندتان را بالا ببرید و به فرزندتان کمک خواهید کرد که فرزندتان برای انتخاب های سخت تر که با بزرگ شدنش مواجه می شود آماده شود.


خرید هدیه برای کلاس اولی ها از فروشگاه مجیک نوت

لوازم تحریر با بهترین قیمت در فروشگاه مجیک نوت از ست دخترانه و پسرانه و دفتر فانتزی و محصولات فانتزی را خریداری کنید و به عزیزان خودتون کادو شده ارسال کنید و آن ها را غافلگیر کنید.
فروشگاه لوازم تحریر مجیک نوت دارای نماد اعتماد الکترونیک و پرداخت امن شبکه بانکی می باشد که می توانید از سراسر ایران در هر ساعت از شبانه روز هدایای دلخواه خود برای کلاس اولی ها از هر نوع لوازم تحریر با قیمت مناسب و کیفیت عالی، سفارش آنلاین خود را ثبت کنید.


20436
https://Gelxy.com/u/112
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

خرید و فروش گاو صندوق
خرید و فروش گاو صندوق

خرید و فروش گاو صندوق

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان