جدید ترین روش کاشت مو در سال 1401چیست؟
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/05/04 بخش تبلیغات

جدید ترین روش کاشت مو در سال 1401چیست؟

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

جدید ترین روش کاشت مو در سال 1401چیست؟


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

کاشت مو به دلیل تاثیری که بر ظاهر افراد دارد، بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی برای رهایی از شر ریزش مو و طاسی سر، کاشت مو را انتخاب می کنند. روش های زیادی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام ابزارها و دستگاه های مخصوص به خود را دارند اما جدید ترین روش کاشت مو روش میکروفیت است که در این روزها در بعضی از مراکز زیبایی انجام می شود. در ادامه این مطلب به بررسی روش میکروفیت می پردازیم تا با آن به خوبی آشنا شوید پس با ما همراه باشید.

جدید ترین روش های کاشت مو چه مزایایی دارد؟

کاشت مو به روش میکروفیت مزایایی به صورت زیر دارد:
۱- کاشت مو به روش میکروفیت بدون خونریزی و درد است و به عنوان راهی غیر تهاجمی و ایمن، استفاده می گردد.
۲- در این روش از ایجاد برش بر روی پوست استفاده نمی شود و خطر عفونت در محل زخم، فرد را تهدید نمی کند.
۳- در روش میکروفیت زخم و جای زخم بر روی پوست باقی نمی ماند و نواحی بانک مو و نواحی  گیرنده به خوبی ترمیم می شوند.
۴- این روش دوره نقاهت کوتاهی دارد و پس از آن می توانید فعالیت های روزانه خود و حتی ورزش های سنگین را انجام دهید.
۵- در جدید ترین روش کاشت مو یعنی میکروفیت، موهای با کیفیت پیوند زده می شوند تا مشکلات مربوط به ریزش مو به حداقل ممکن برسد و نتیجه کاملا رضایت بخش باشد.

ریپورتاژ کاشت مو

کاشت مو شامل چند مرحله است؟

کاشت مو به روش میکروفیت شامل سه مرحله برداشت واحدهای فولیکولی، آماده سازی گرافت ها و کاشت آنها می باشد. پیش از انجام مراحل کاشت مو، کسانی که زیر ۲۵ سال دارند باید تا زمان ثابت شدن الگوی ریزش موی خود صبر کنند و سپس عمل کاشت میکروفیت انجام دهند. در ادامه، مراحل روش میکروفیت را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

۱- برداشت واحدهای فولیکولی

در این مرحله ابتدا پوست سر با بی حسی موضعی برای برداشت واحدهای فولیکولی آماده می شود و سپس از قسمت پشت سر، برداشت موها با دستگاه ایمپلنتر آغاز می گردد. این دستگاه سوراخ هایی با قطر ۰.۶ تا ۰.۹ میلی متر بر روی پوست سر ایجاد می کند و فولیکول ها را از بافت پشت سر جدا می نماید. به دلیل ریز بودن سوراخ ها، هیچ درد و خونریزی در نواحی برداشت مو احساس نمی گردد.
دستگاه ایمپلنتر قابلیت چرخشی دارد و برای خروج موها هیچ نیازی به پنس جراحی نیست بلکه این دستگاه فولیکول مو را با مکش، استخراج می کند. این فولیکول ها برای اینکه سالم و بدون آسیب باشند، درون محلول به خصوصی نگهداری می شوند. در جدید ترین روش کاشت مو به دلیل ساکشن یا مکش کردن واحدهای فولیکولی، سرعت کار  بسیار بالا می باشد.

۲- آماده سازی گرافت های مو

فولیکول هایی که در محلول قرار گرفته اند باید در این مرحله مورد بازبینی قرار بگیرند. آماده سازی گرافت های مو توسط کادر درمان و متخصصین انجام می شود تا کار دقیق و سریع انجام شود. متخصصین برای بررسی گرافت ها آنها را زیر میکروسکوپ قرار داده و مورد ارزیابی قرار می دهند. فولیکول های خارج شده به وسیله دستگاه های میکروفیت بدون ترمیم یا تغییری قابل کاشت هستند اما گاهی نیاز است که بر روی بعضی از این کرافت ها تغییراتی ایجاد شود.

۳- کاشت گرافت ها

پس از آماده شدن گرافت ها، مرحله کاشت انجام می شود. در این مرحله، جراح متخصص با ابزارهای تخصصی بر روی ناحیه گیرنده مو، سوراخ های ریزی ایجاد می کند و فولیکول های مو را به وسیله هولدر در آن قرار می دهد. به همین شکل تمامی گرافت ها با تراکم مورد نظر بر روی پوست پیوند زده می شوند. کاشت گرافت ها ممکن است کمی طولانی باشد اما نتیجه آن به شدت رضایت بخش است.

برای کاشت مو به کدام کلینیک مراجعه کنیم؟

جدید ترین روش کاشت مو، روش میکروفیت است که به صورت کاملا تخصصی و با ابزارها و دستگاه های خاصی انجام می شود. در این روش پوست سر دچار خونریزی و بخیه نخواهد شد و در نتیجه فرد دردی احساس نمی کند. مراحل مختلف روش میکروفیت با بی حسی موضعی انجام می شود و فولیکول ها پس از آماده سازی گرافت ها در محل مناسب، قرار داده می شوند. کلینیک کاشت مو دنیز آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. برای کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل در این مرکز از مدرن ترین روش ها استفاده می گردد.


2123
https://Gelxy.com/u/65
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

خرید و فروش گاو صندوق
خرید و فروش گاو صندوق

خرید و فروش گاو صندوق

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان