راه حل کار نکردن تاچ در گوشی موبایل از نظر ایمن خرید
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/06/16 بخش تبلیغات

راه حل کار نکردن تاچ در گوشی موبایل از نظر ایمن خرید

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

راه حل کار نکردن تاچ در گوشی موبایل از نظر ایمن خرید


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

اگر تاچ صفحه نمایش گوشی موبایل تان به خوبی کار نمی کند و از این مشکل رنج می برید این مقاله را تا انتها بخوانید. توصیه میکنیم قبل از انجام راهکارهای زیر حتما از بروز بودن برنامه ها مطمئن شوید. حتما از بروز بودن ورژن سیستم عامل خود مطلع شوید برای چک کردن این موضوع می توانید به تنظیمات و سپس اطلاعات دستگاه ABOUT PHONE مراجعه کنید.

تاثیرگذاری لوازم جانبی موبایل بر تاچ گوشی

لوازم جانبی موبایل بخش مهمی از گوشی ها هستند حتما باید برای خرید لوازم جانبی موبایل مناسب با گوشی تان باید دقت کافی داشته باشید زیرا در صورت استفاده از لوازم جانبی نامناسب و یا تقلبی قطعا دچار مشکل خواهید شد. برای مثال در صورت استفاده از گلس نامناسب برای گوشی موبایل تان قطعا به مشکل تاچ بر خواهید خورد. گلس های ضخیم بدلیل ضخامت بالا باعث تداخل در عملکرد صحیح تاچ گوشی موبایل می شوند، به همین دلیل، برخی از نواحی صفحه لمسی ممکن است فشار را تشخیص ندهند و به طور رندوم و دلخواه پاسخ دهند. اگر موبایل شما دچار این مشکل است پیشنهاد میکنیم گلس محافظ را از صفحه جدا نمایید و مجدد تست کنید،اگرچه محافظ صفحه نمایش گوشی شما را در برابر آسیب، گرد و غبار، خط و خش و ریزش آب محافظت می کند، اما می تواند مشکلاتی مانند کار نکردن صفحه لمسی را نیز ایجاد کند.. البته یک راه حل در گوشی های سامسونگ و اندرویدی وجود دارد، وجود ویژگی به نام حساسیت لمس صفحه نمایش است که حساسیت تاچ صفحه نمایش را برای استفاده در هنگام وصل کردن محافظ صفحه افزایش می دهد. اگر احساس می کنید که لمس صفحه نمایش پس از استفاده از محافظ صفحه نسبتاً کمتر شده است، این مراحل را برای فعال کردن عملکرد حساسیت لمسی دنبال کنید.
⦁    ابتدا وارد تنظیمات گوشی شوید.
⦁    سپس وارد تنظیمات صفحه نمایش شوید و حساسیت صفحه نمایش را فعال کنید
احتمالا شاهد بهبود وضعیت تاچ گوشی موبایل خود خواهید شد.

 

خاموش کردن تالک بک در گوشی های اندرویدی

تالک بک مشکل بسیار اعصاب خورد کنی است که گاهی برای کاربران گوشی های اندرویدی به مرور پیش می آید، به این صورت که باید الزاما 2 انگشت خود را بر روی صفحه نمایش بکشند و یا دوبر پشت سر هم روی صفحه نمایش ضربه بزنند تا گوشی به درخواست پاسخ دهد. در این ضورت قطعا تالک بک فعال است!
مراحل غیرفعال کردن تالک بک :
⦁    به تنظیمات بروید
⦁    از قسمت دسترسی ها روی گزینه تالک بک بزنید
⦁    در انتها تالک بک را خاموش نمایید، احتمالا مشکل شما حل شده باشد.


ریستارت گوشی موبایل

کار نکردن تاچ گوشی موبایل ممکن است بخاطر وجود یک باگ نرم افزاری باشد، بعضی از نرم افزار ها باعث ایجاد اختلال در عملکرد صفحه نمایش خواهند شد. شما ریستارت کردن گوشی موبایل ممکن این مشکل را برطرف نمایید و مشکل تاچ گوشی شما حل شود.


نصب کردن برنامه جدید

اگر به تازگی برنامه جدیدی در موبایل خود نصب کرده اید و پس از آن مشکل تاچ صفحه نمایش ایجاد شد حتما نسبت به حذف آن اقدام نمایید، البته پیشنهاد می کنیم قبل ازحذف کردن برنامه، از آپدیت بودن آن نرم افزار مطمئن شوید و سپس در صورتی که با وجود آپدیت بودن به آخرین ورژن همچنان مشکل باقی مانده بود نسبت به حذف کردن آن نیز اقدام کنید.

ریست کردن گوشی موبایل

کارت حافظه و سیم کارت را خارج کنید

گاهی اوقات آسیب دیدن صفحه نمایش دلیل واقعی مشکل تاچ گوشی موبایل نیست. ممکن است مشکلی در کارت حافظه یا سیم کارت وجود داشته باشد. در این شرایط، باید سعی کنید SD یا سیم کارت را از گوشی خود خارج کنید.


دستگاه خود را در حالت ایمن راه اندازی کنید

در صورتی که راه حل های بالا با شکست مواجه شدند می توانید تلفن موبایل را در حالت ایمن قرار دهید، این به شما کمک می کند که تشخیص دهید مشکل از صفحه نمایش است یا یکی از برنامه هایی که جدید نصب کرده اید.
نحوه فعالسازی حالت ایمن در گوشی های اندرویدی:
دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا منوی گزینه های پاور را ببینید.
حالا دکمه خاموش/روشن را فشار داده و نگه دارید.
وقتی پیام «آیا می خواهید در حالت ایمن راه اندازی مجدد شود؟ با این کار تمام برنامه های شخص ثالثی که نصب کرده اید غیرفعال می شود. با راه اندازی مجدد، آنها بازیابی می شوند." بر روی دکمه "OK" ضربه بزنید. تمامی اطلاعات شما باقی خواهد ماند.
اگر صفحه لمسی اندروید شما پس از بوت شدن دستگاه در حالت ایمن به خوبی کار می کند، به این معنی است که برنامه ای که جدیدا نصب کرده اید یا حتی برنامه ای که قبلتر نصب کرده اید و بروز رسانی آن را انجام نداده اید این مشکل را بوجود آورده باشد، پس از بررسی برنامه های گوشی موبایل تان نسبت به برنامه مخرب اقدام کنید.

حالت ایمن اندروید

استفاده از شارژر تقلبی

استفاده از لوازم جانبی تقلبی به هیچ عنوان مناسب استفاده نیستند، آسیب های لوازم جانبی تقلبی به موبایل تنها به ایجاد تداخل در عملکرد تاچ موبایل ختم نمی شود و باعث بروز مشکلات در بخش های دیگر نیز خواهد شد. استفاده از شارژر تقلبی یکی از مهمترین دلایل هنگ کردن و یا از کار کردن صفحه نمابش گوشی موبایل است که مردم برای خرید شارژر آیفون و یا خرید شارژر سامسونگ نگران هستند. در صورت وجود مشکل در عملکرد صفحه نمایش پیشهاد می کنیم شارژر را جدا نمایید و گوشی را روشن و خاموش کنید سپس مجددا صفحه نمایش را تست کنید.

جمع بندی:

خرید لوازم جانبی موبایل باید از فروشگاه معتبر انجام شود زیرا لوازم جانبی موبایل اصلی ترین ابزار برای استفاده روزمره هستند، محصولات کپی و تقلبی علاوه بر ایجاد اختلال زیاد در کیفیت عملکرد گوشی های موبایل باعث بروز خسارت در باتری های موبایل، برد موبایل خواهد شد که در بعضی از موارد جبران ناپذیر خواهد بود، با توجه به افزایش روزانه قیمت های موبایل پیشنهاد می کنیم برای خرید لوازم جانبی موبایل بصورت اورجینال به فروشگاه اینترنتی ایمن خرید مراجعه نمایید و یا با شماره 02191302151 تماس حاصل فرمایید.

 

 
 

 

 


2240
https://Gelxy.com/u/80
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

خرید و فروش گاو صندوق
خرید و فروش گاو صندوق

خرید و فروش گاو صندوق

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان