چطور آرایشی بی عیب و نقص داشته باشیم؟
بخش تبلیغات نویسنده کهکشان 1401/05/05 بخش تبلیغات

چطور آرایشی بی عیب و نقص داشته باشیم؟

کهکشان / پست ها / ریپورتاژ /

چطور آرایشی بی عیب و نقص داشته باشیم؟


سلب مسئولیت: این محتوا تبلیغات است و کهکشان آن را رد یا تایید نمیکند.

آرایش کردن امروزه نوعی هنر و توانایی محسوب می‌شود و افراد بسته به سبک مورد نظرشان آرایش مناسب را روی صورت خود اعمال می‌کنند. در گذشته آرایش به لوازم و وسایل ساده‌ای محدود می‌شد اما امروزه آرایش، یک دنیای بزرگ و وسیع است و ابزار و روش‌های بسیار گوناگون و متفاوتی برای آن ارائه شده است. برعکس تصور برخی افراد که برای آرایش زیبا حتما باید بسیار ماهر باشند، افراد معمولی نیز می‌توانند با استفاده از لوازم آرایشی خود در منزل به صورت حرفه‌ای آرایش کنند.
در این میان نکته‌ای که  باید توجه کنید این است که چگونه بدون عیب و نقص آرایش کنید. در واقع شما اگر بهترین ابزار و لوازم آرایشی را داشته باشید اما ترفند و روش آرایش مناسب را بلد نباشید هیچ زیبایی به چهره خود اضافه نمی کنید به همین دلیل دانستن ترفندهای آرایش بی عیب و نقص بسیار مهم است.  ما در ادامه به بررسی کامل ترفندها و روش‌های آرایش بی‌عیب و نقص می‌پردازیم.

موارد مناسب برای داشتن آرایش بی عیب و نقص

موارد مناسب برای داشتن آرایش بی عیب

اگر دوست دارید تا ماه مجالس شوید و در مهمانی‌ها و دورهمی‌های خانوادگی‌تان بدرخشید، موارد زیر را حتما مدنظر قرار دهید. با رعایت این نکات می‌توانید چهره‌ای زیبا و بدون نقص را برای خود خلق کنید.

زیر سازی مناسب پوست

مهم ترین رکن میکاپ و آرایش، زیرسازی حرفه‌ای است. قبل از انجام آرایش و میکاپ ابتدا دوش بگیرید و یا صورت خود را با یک ژل شست و شو صورت بشویید و خشک کنید. سپس با استفاده از یک مرطوب کننده قوی صورت خود را ماساژ داده تا 20 دقیقه چیزی به صورتتان نزنید. البته می‌توانید برای تمیزتر شدن پوست صورتتان قبل از آرایش از اسکراب و لایه بردار صورت استفاده کنید. بعد از 20 دقیقه نوبت به انتخاب کرم پودر و زیر سازی‌های دیگر می‌رسد. توجه کنید که کرم پودر شما باید حتما متناسب با رنگ پوست شما باشد تا روی پوستتان زیبا و دلنشین به چشم بیاید.
مورد بعدی پرایمر صورت است. توجه کنید که جنس پرایمر با جنس فونداسیون پوست باید یکی بشد تا هنگام استفاده هم زمان یکدیگر را دفع نکنند. برای مثال اگر فونداسیون شما روغنی است جنس پرایمر شما نیز باید روغنی باشد تا مکمل یکدیگر باشند.

استفاده از کانسیلر

کانسیلر برای پوست‌های ناهموار و دارای جوش‌های ریز و درشت پیشنهاد می‌شود. اگر پوست صورت شما صاف و یک دست نیست می‌توانید قبل از استفاده از کرم پودر، از کانسیلر استفاده کنید تا نتایج باورنکردنی آن شما را شگفت زده کند. معمولا افرادی که دارای پوست‌های چرب هستند به دلیل داشتن جوش و آکنه زیاد از کانسیلر استفاده می‎‌کنند و تاثیر گذاری زیادی نیز دارد.
برخی از میکاپ آرتیست‌ها برای پنهان کردن مشکلات حاد پوستی از ترکیب یک سایه تیره و کانسیلر استفاده می‌کنند که بالای 90 درصد مشکلات پوستی را پنهان می‌کنند.

آرایش چشم ها

چشم‌ها یکی از مهمترین نقاط صورت هستند و افراد در نگاه اول چشم‌های ما را می‌بینند به همین دلیل آرایش چشم‌ها گام بسیار مهمی است که در طول روند میکاپ باید به آن توجه کنید. در قدم اول استفاده از پرایمر است که به شما کمک می‌کند تا ماندگاری آرایش چشم روی صورت شما طولانی‌تر باشد. مورد بعدی که در آرایش چشم‌ها بسیار مهم است رنگ سایه است. رنگ‌هایی که در سایه‌ها به کار می‌برید سعی کنید از پلات رنگ‌های ملایم  باشد و استفاده از رنگ‌های جیغ استفاده نکنید.
هنگام ترکیب رنگ‌های مختلف سایه با یک دیگر، دو چشم را هم زمان آرایش کنید تا بتوانید سبک آرایش را قرینه کنید.
مورد بعدی خط چشم است. مدل خط چشم به مدل چشم‌ها و سایر اجزای صورت شما بستگی دارد به همین دلیل نباید از هر مدل خط چشمی برای آرایش چشم‌ها استفاده کنید. همچنین از خط چشم‌هایی با جنس خوب و کاربردی استفاده کنید تا جلوه زیباتری به آرایش شما ببخشد.
همچنین می‌توانید برای جذاب تر دیده شدن چشم‌هایتان لبه داخلی پلک بالایی نیزیا خ چشم کمی تیره کنید، زیرا این مورد باعث درشت تر دیده شدن چشم‌های شما می‌شود.

 گام آخر در آرایش چشم‌ها، استفاده از ریمل است. ریمل‌ها انواع مختلفی دارند و برای حالت دهی‌های مختلفی به مژه‌ها استفاده می‌شوند. برخی از این ریمل‌ها حجم دهنده و برخی بلندکننده هستند که شما بسته به مدل مژه‌هایتان باید ریمل مدنظر خودتان را انتخاب کنید.
برای پاک کردن آرایش چشم از قرار دادن مستقیم مواد شوینده بر روی چشم‌ها پرهیز کنید زیرا در مرحله اول باعث سوزش چشم و در مرحله دوم باعث بروز حساسیت می‌شود بهترین کار برای پاک کردن آرایش چشم‌ها، استفاده از دستمال مرطوب استفاده کنید.

آرایش لب ها

یکی دیگر از نقاط مهم در چهره شما لب‌ها هستند. برای آرایش لب‌ها مواردی ماند خط لب و رنگ و جنس رژ لب بسیار مهم است و تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش چهره شما می‌گذارد. ابتدا مقداری ار کرم و یا پنکیک خود را روی لب‌هایتان بمالید تا رنگ آن با پوست صورتتان یکی شود سپس با استفاده از مداد لب، یک خط لب بالای لب‌های خود بکشید تا آن‌ها را درشت تر از حالت ممکن نشان دهد و در اخر لب‌های خود را با رژ لب آغشته کنید.
دقت کنید که رنگ رژ لب و همچنین براق یا مات بودن آن بسیار مهم است و شما باید حتما قبل از انتخاب رژ به رنگ لباس و همچنین رنگ سایه چشم‌ها توجه کنید. به عنوان یک مورد اختیاری می‌توانید از برق لب برای درخشان‌ترشدن لب‌هایتان استفاده کنید.

رنگ موها

یکی دیگر از مواردی که روی جلوه و تاثیرگذاری آرایش شما اهمیت دارد، رنگ موهای شما است. اگر رنگ موهای شما زیتونی و یا گندمی است استفاده از تناژهای قرمز و یا بنفش برای شما بسیار مناسب است. اگر رنگ موهای شما مشکی و یا خرمایی تیره است رنگ‌های مایل به نارنجی شما را زیباتر نشان می‌دهد.

آرایش بی عیب و نقصی را خلق کنید...

آموزش آرایش صورت

برای یک آرایش بی‌نقص علاوه بر تکنیک‌ها و روش‌های میکاپ موردی که بسیار مهم است و اهمیت دارد لازم آرایشی است سعی کنید از برندهای مناسب و محصولات اصلی استفاده کنید تا در کنار روش‌های مناسب آرایش که در بالا گفته شد، یک میکاپ جذاب و زیبا داشته باشید.


2425
https://Gelxy.com/u/66
پست های مرتبط

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی
چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمینان کنیم؟

چرا برای خرید و فروش کالای نو به فروشگاه اینترنتی پیندو اطمی

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه
مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

مراقبت های بعد از عمل جراحی کوچک کردن سینه

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن
معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

معرفی اپل واچ و ویژگی‌های آن

خرید و فروش گاو صندوق
خرید و فروش گاو صندوق

خرید و فروش گاو صندوق

تگ ها

تبلیغات
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان