بهترین فیلم های علمی تخیلی
تحریریه کهکشان نویسنده کهکشان 1401/02/08 تحریریه کهکشان

بهترین فیلم های علمی تخیلی

کهکشان / پست ها / فیلم و سریال /

معرفی بهترین فیلم های سینمایی علمی تخیلی تاریخ


پربیننده ترین و بهترین فیلم های علمی تخیلی

فیلم های علمی تخیلی که از جوان تا پیر طرفداران پر و پا قرصی دارد از ژانر های پر بیننده سینماست و فیلم های بزرگ و ارزشمندی در آن ساخته شده است. فیلم هایی که هدف آنها نه فقط سرگرمی بلکه با پس زمینه ای آمیخته با علم یا فلسفه است که با تخیل و بلند پروازی انسان آمیخته شده. در کهکشان با بهترین فیلم های علمی تخیلی همراه باشید.

5 - بلید رانر ۲۰۴۹ (Blade Runner 2049)

بلید رانر

سال ساخت : 2017

بازیگران : رایان گاسلینگ، آنا د آرماس

در ۲۰۴۹، یک آدم مصنوعی به نام کِی که برای اداره پلیس لس‌آنجلس به عنوان یک بلید رانر کار می‌کند و مأموریت دارد آدم مصنوعی‌های قدیمی و رده خارج را بازنشسته کند یعنی آنها را بکشد، اتفاقی جعبه حاوی استخوان‌هایی را در زیر یک درخت خشک شده و مرده پیدا می‌کند... .

 

4 - فیلم مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road)

مکس دیوانه

سال ساخت : 2015

بازیگران : تام هاردی، شارلیز ترون

داستان دربارهٔ مکس راکاتانسکی است که به نیروهای امپراطور فیوریوسا می‌پیوندد تا طی تعقیب و گریزهای متوالی جاده‌ای از دست رهبر شروری به نام جو جاویدان و نیروهایش که به دنبال برگرداندن همسران فراری جو جاویدان هستند ، فرار کرده و همسران فراری جو جاویدان را نجات دهند.

 

3 - فراتر از پیشتازان فضا (Star Trek Beyond)

فراتر از پیشتازان فضا

سال ساخت : 2016

بازیگران : کریس پاین، زکری کوئینتو

پیشتازان فضا چندین سری فیلم و سریال با سابقه بیش پنجاه تا هفتاد سال است که درباره یک فدراسیون فضایی است که برای تحقیقات فضایی با کشتی ها غول پیکر خود در فضا کاوش میکند. در فیلم فراتر از پیشتازان فضا در جریان سفرهای اکتشافی و نجات، خدمهٔ سفینه با نوع تازه‌ای از دشمنان فضایی مواجه می‌شوند که موجودیت تمامی آن‌ها را به خطر می‌اندازد ... .

 

2 - مریخی (The Martian)

مریخی

سال ساخت : 2015

بازیگران : مت دیمون، جسیکا چستین

گروهی فضانورد که شش نفر هستند، برای مأموریتی فضایی به نام اریس ۴ به سیاره مریخ فرستاده شده‌اند که مأموریت آن‌ها ۳۱ روز خواهد بود اما با اتفاق افتادن طوفانی سهمگین گروه فضایی مجبور به لغو عملیات شده و پنج نفر از آنها بازمیگردد. بعدا متوجه میشوند که فضانورد ششم در مریخ زنده مانده و در تلاش برای بازگرداندن آن هستند.

 1 - میان ستاره ای (Interstellar)

سال ساخت :2014

بازیگران : متیو مک‌کانهی، ان هتوی

اگر به فیلم های علمی با چاشنی تخیل علاقه دارید و هنوز میان ستاره ای را ندید، پس منتظر چه چیزی هستید؟ یک پیشنهاد ارزشمند؟ کهکشان شما را دعوت میکنید این تجربه بی تکرار را با تماشای میان ستاره ای برای خود رغم بزنید!

در آینده کرهٔ زمین به علت آتشک (بادزدگی) محصولات کشاورزی رو به نابودی است و هر روز محصولات بیشتری نابود می‌شود. مردم دیگر به فکر فضا نیستند و آژانس‌های فضایی تعطیل شدند. دولت یک تاسیسات مخفی را برای یافتن یک راه حل در فضا پشتیبانی میکند. در این ماموریت چند فضانورد ناسا از طریق یک کرم چاله به دنبال سیاره ای مناسب حیات میگردند... .


6778
https://Gelxy.com/u/26
پست های مرتبط

معرفی بهترین فیلم های سینمایی پلیسی جهان
بهترین فیلم های پلیسی

معرفی بهترین فیلم های سینمایی پلیسی جهان

معرفی بهترین فیلم های اکشن جهان
بهترین فیلم های اکشن

معرفی بهترین فیلم های اکشن جهان

معرفی بهترین فیلم های ابرقهرمانی جهان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی

معرفی بهترین فیلم های ابرقهرمانی جهان

معرفی بهترین فیلم های سینمایی عاشقانه جهان
معرفی بهترین فیلم های عاشقانه و رمانتیک

معرفی بهترین فیلم های سینمایی عاشقانه جهان

تگ ها

بهترین فیلم سال 2022
فیلم های علمی تخیلی
لینک تبلیغات

نظرات

ثبت نظر بصورت میهمان